ماهم نويسنده شديم
بالاخره پيامك ها و مكالمات طولاني مدت مدير وبلاگ (آقاي مجدي) كه آخرين موردش ديشب (1389.07.26) به مدت 6:24 (از ساعت 22:41 الي 22:49 ) بود حسابي كار دست ما داد و تصميم گرفتيم گاه نامه نویس اين وبلاگ باشيم.
بايد به آقاي مجدي خدا قوتي گفت چرا كه با هزينه بسيار بالايي كه براي خودش درست كرده (هزينه گوشي همراه) تصميم گرفته هر جوري كه هست دانشجويان ورودي سال 1383 رشته مديريت دولتي دانشگاه آزاد واحد مشهد مقدس را دور هم جمع كند.
از اينكه بعضي از پست ها توسط دوستان گذاشته شده بسيار خوشحالم.اميدوارم روزي بانك نويسندگان 200 نفري به تعداد تمامي دانشجويان دوره خودمان داشته باشيم.
لطفاً ،از قوانيني كه در اين وبلاگ گذاشته شده تخطي نكنيم و فقط از خاطرات و دلنوشته هاي خودمان بنويسد .
شايد هيچ گاه فرصت نباشد كه بطور مستمر برايتان مطلب بگذارم ولي حتما هر از گاهي هم كه شده براي عرض ادب از خاطراتم خواهم نوشت.
راستي خداحافظي سال 1387 و فارغ التحصيلي از دانشگاه خيلي عجيب و غريب بود. هيچكي از هيچكس خداحافظي نكرد و رفت. اما الان دوباره به همه شما *سلام*...
دانشجویان مدیریت دولتی دانشگاه آزاد مشهد