با سلام و احترام

دوستان گرامی از اینکه از طریق وبلاگ باز هم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنیم خیلی خیلی خوشحالم هرچند که انتظار داریم همانطور که از وبلاگ بازدید می کنید حتما و حتما نظر بدید چون هدف اصلی همین ارتباط هست که اونم از طریق نظرات صورت می گیرد و هرچه نظرات بیشتری برای یک پست فعال باشه آن پست جذاب تر میشه و در ثانی ماهم معمولا دوست داریم از نظرات هم با خبر بشیم و نویسنده ها هم امیدوار میشن که مطالب خوانده میشه.

مطلب بعدی اینه که تنها محدودیت برای نویسنده شدن قرار داشتن در جمع دوستان است پس لطفا بیایید همگی نویسنده باشیم و همگی بازدیدکننده و همگی مدیر وبلاگ

در نوشتن مطلب جدید سعی کنیم که دست نوشته های خودمان را بیشتر اهمیت بدهیم و بیشتر مطالبی را ارسال کنیم که خودمان نوشته باشیم. زیرا امروزه چیزی که زیاد است مطالب قصار است و در همه جا می شود این مطالب را پیدا کرد اما نوشته های خودمان را فقط در همین وبلاگ یافت میکنیم.

در مورد محتوای مطالب هم بیایید یکسری موارد را رعایت کنیم

  1. از انتشار عکس های بازیگران فوتبالیست ها و کلا عکس های نامربوط خودداری کنیم
  2. مطالبمان اگر بوی سیاسی دارد بوی توهین نداشته باشد
  3. لطفا از شوخی ها و سخنانی که با اخلاق اسلامی همسو نیست بر حذر باشیم
  4. شهرت معرفت نمی آورد بنابراین لطفا مدح بازیگران و افراد مشهور رو هم بی دلیل نکنیم
  5. مطلبی ننویسیم که فردی از بینمان ناراحت گشته و دلخور شود . خواه استاد و خواه دانشجو
  6. به عقاید هم احترام بگذاریم
  7. بدانیم هدف از ایجاد وبلاگ افزایش ارتباط موثر بوده است بنابراین در این راستا تلاشمان را به کار گیریم
  8. تبریک و تسلیت مناسبت های عمومی و خصوصی را فراموش نکنیم به عنوان مثال ازدواج دوستان -پدر یا مادر شدن - روز تولد و.... را به خاطر داشته باشیم و در صورت نداشتن محدودیت از شما تقاضا داریم که با ثبت نظر خصوصی یا عمومی این ایام خاص را به ما اطلاع دهید . اولویت هم مشخصات خودتان باشد . و لطفا این خواهش  را بی پاسخ نگذارید  
  9. اگر متن طولانی است از درج ادامه مطلب استفاده کنیم تا همه متن ها دیده بشود
  10. لطفا دوستان دیگر را هم از ایجاد این وبلاگ مطلع سازید 
  11. در پایان از بعضی از دوستان به خاطر حذف مطلبشان عذر خواهی می کنم باور کنید قصد سانسور نداریم ولی قبول داشته باشید اگر یکسری موارد را رعایت نکنیم به ماهیت وبلاگ آسیب رساندیم
  12. لطفا اگر مخالف یا موافق این موارد هستید حتما نظر بدهید