حج

باورم نيست كه ان سرزمين را به چشم نظاره كردم*ديروز حاجيان به سرزمين ارزوها قدم گذاشتندو گذشتند.

به فلسفه حج دقتي را نموده اي مردم از هر جا به مكه پناه مي اورند.عمره تمتع بجا مي اورند و ناگاه ندا مي ايد همه بدون استثنا به عرفات مراجعت كنند۰(يعني براي جستن من ابتدا بايد دور شد همانند ديدن برج بلند برجي به بلندي ازليت تا ابديت) ابتدا خود را در عرفه جستجو كن سپس بعد از شناخت خود مرا جستجو كن /به مشعر برو تا شعور ادم بودن پيدا كني حال قبل از طلوع صبح همچنان خورشيد با تولدي ديگر به منا برو انجا با پرتابر سنگ از هرچه غير از من است تبري بجوي وهمه را قرباني كن حتي نفس خود را وحتي موي و زيباييت را حال بسوي من اي من هم مانند تو مشتاق وصالم برگرد من طواف كن كه تو لايق شده اي حاجي حال بر تو  مبارك باد اين تولد ديگر

ديروز حال ديگري داشتم مظرب وسرگردان بودم تا در كنار تصاوير تلويزيون گمشده ام را جستم .سير گريه كردم گريه شوق كه الهي حول حالنا الي احسن الحال

ايام مبارك دهه ذيالحجه بر همه مبارك باد

 

باسلام به تمامی ورودی های ۸۳ مدیریت وتشکر و قدردانی از متفکرین ایجادوبلاگ.

خداراشاکرم که اندیشیدن را قبل از عمل اموخت و قدرت سناریو سازی را قبل از انجام /بصورت خودکار

وخود اگاه و نا خوداگاه به انسان ارزانی داشت.

عزبزانم !با انتشار مطالب متنوع و بیشتر با گرایش مدیریتی سعی در معرفی وبلاگ وشناسانیدن افکار

نویسندگان ونگرش کاملا مدیریتی انان کوشا وپرتلاش باشیم.

منتظر نوشته های بعدی باشید. طیرانی