In he name of God
اگر بخدا ايمان داري
بدان آنچه برايت باقي گذاشته بهترين است،
تنها يك روز در سراسر حياط كافي ست،
نگاه از گذشته برگير و به آن غبطه مخور، چرا كه از دست رفته است
در غم آينده مباش چرا كه هنوز نرسيده است
زندگي را در همين لحظه بگذران
و
آنرا چنان شاد بيافرين كه ارزش بياد ماندن را داشته باشد
+ نوشته شده در دوشنبه نوزدهم مهر ۱۳۸۹ ساعت 17:48 توسط صیامی
|
دانشجویان مدیریت دولتی دانشگاه آزاد مشهد