با سلام و احترام

با توجه به درخواست اغلب دوستان مبنی بر تشکیل گروه پیاده روی و کوهنوردی در صبح روزهای جمعه ساعات اولیه دوستان و هم دانشگاهیان عزیز که تمایل دارند اعلام آمادگی نموده و این مطلب  را به سایر دوستان که از وبلاگ سر نمی زنند اعلام نمائید .